Єдиний дозвільний центр: Як користуватись особистим кабінетом
  
            Попередній запис на прийом до ЦНАП в Електронному кабінеті
            Отримання е-послуг в Електронному кабінеті
 
 
Персональні електронні сторінки («Особисті кабінети») зареєстрованих користувачів з числа суб’єктів господарювання та населення міста мають на меті забезпечити процеси подання та отримання консультацій та дозволів заявниками в електронному вигляді.
 
На головній сторінці натисніть на позначку «Реєстрація особистого кабінету» у верхній центральній частині екрану:
 


Рис. 1. Реєстрація нового користувача
 
Заповніть 2 блоки: персональних та облікових даних
 

 
Рис. 2. Персональні дані користувача
 
В персональних даних необов’язковим є «Стать». Це поле використовується для автоматичних повідомлень заявнику, що формуються на порталі, наприклад (Шановний / Шановна).
 
 ​

Рис. 3. Облікові дані користувача
 
В обліковому записі зверніть увагу на рекомендації з вибору логіна та пароля. Пароль має складатися не менш, ніж з 6 символів, краще, якщо їх буде 7-8 – це підвищить рівень безпеки.
Пароль треба ввести двічі:
 

Рис. 4. Введення паролю
 
Електронна пошта має бути чинною, на вказану адресу будуть надсилатися повідомлення з ДЦ та від адміністратора порталу у разі втрати пароля.
Заповнення цієї форми супроводжується повідомленням:
 
 

Рис. 5. Попередження про відповідальність за використання персональних даних
 
Отже, при натисканні на кнопку «ОК» заявник погоджується надати свої персональні дані, а адміністрація ДЦ зобов’язується використовувати їх виключно у цілях отримання дозволів та послуг на порталі дозвільного центру.
Вхід на сайт для зареєстрованих користувачів:
 

 
Рис. 6. Вхід зареєстрованого користувача
 
Заповніть поля форми авторизації та натисніть кнопку «Увійти».
 
 
Рис. 7. Авторизація
 
Авторизація діє до кінця дня, тобто, якщо Ви просто закриєте вікно браузера, то авторизація буде збережена для наступного відкриття браузера до кінця поточної доби.
 


 
Рис. 8. Закриття браузера
 
 
 
Рис. 9. Інформація про поточного користувача
 
У правому верхньому куті головної сторінки після успішної авторизації з’явиться ім’я власника «Особистого кабінету» та набір інструментів:
 
 

Рис. 10. Панель інструментів для роботи з авторизацією користувача



  - перехід на домашню сторінку
 
  - змінити пароль
 
 
  - розгорнути на весь екран
 
 
  - вихід (в режим анонімного користувача).
 
 
В головному меню для зареєстрованого користувача доступні всі функції, що й для анонімного користувача, та функції «Особистого кабінету».
 
 

Рис. 11. Функції зареєстрованого користувача
 
Кожен заявник може звертатися до дозвільного центру як громадянин, як представник суб’єкта господарювання (компанії, організації тощо), як фізична особа-підприємець, як довірена особа. Причому, часто буває, що в різних випадках одна й та сама людина може виконувати одну з цих ролей. Тому, для визначення, у якості кого особа звертається до дозвільного центру, їй надається можливість сформувати відповідні «Профілі», які відрізняються один від одного набором персональних даних. При роботі з дозвільними справами заявник має встановити позначку на той профіль, від імені якого він звертається щодо отримання дозволу. Дані цього профілю будуть співставленні з даними списку заявників внутрішнього сайту порталу і використані для автоматичного заповнення електронних форм.
Для роботи з дозвільними процедурами користувач має створити хоча б один профіль. Якщо жодного профілю не створено, при натисканні на пункт меню «Особистий кабінет» його буде про це попереджено.
 

 
Рис. 12. Попередження про необхідність створення профілю користувача
 
Виберіть один з профілів в переліку в правому куті (під полем для фото користувача) і натисніть на кнопку редагувати. При цьому ті персональні дані, які заявник зберіг під час авторизації в кабінеті будуть використані для заповнення полів профілю.
 
 

Рис. 13. Вибір профілю для редагування
 
Заповніть дані в полях, якщо хочете – приєднайте фотографію для подальшої роботи в кабінеті (хоча це необов’язково).  Збережіть профіль, натиснувши на кнопку «ОК».
 

Рис. 14. Створення профілю заявника
 
 
 

Рис. 15. Пошук справ заявника
 
Цією функцією можуть скористатися користувачі, які вже звернулися до дозвільного центру і мають опис документів своєї дозвільної справи, у якому вказаний номер справи (номер з реєстру документів дозвільного характеру - РДДХ або номер в книзі реєстрації державного реєстратора). Для отримання інформації треба ввести повний номер справи та натиснути на кнопку «Пошук по справах».
 
 

Рис. 16. Перегляд стану справ заявника
 
Функція подання електронної заяви на відкриття дозвільної справи доступна тільки власникам «Особистого кабінету», які для підтвердження електронних документів мають ЕЦП (електронний цифровий підпис) узгодженого з дозвільним центром формату.
 
 

Рис. 17. Подання заяви на відкриття дозвільної справи
Функція «Консультації» призначена для скорочення витрат часу заявників на відвідини дозвільного центру для з’ясування якихось особливостей дозвільних процедур та документів, необхідних для отримання дозволу.
На сторінці «Консультації» натисніть на кнопку «Нова консультація». Заповніть «Тему консультації», «Питання». Якщо є потреба, додайте документ, натиснувши на кнопку «Обзор».
 
 

Рис. 18. Звернення за консультацією до адміністратора
 
 

Рис.19. Заповнення бланку заяви на отримання консультації
 
Натисніть кнопку «Зберегти», в переліку консультацій з’явиться запис з номером і темою консультації.
 
 
 

Рис. 20. Перелік заяв на отримання консультацій
 
Якщо є потреба у зміні тексту або доданих файлів, можна скористатися інструментом «Редагувати/Переглянути зміст». Якщо у консультації зникла потреба – можна натиснути кнопку «Вилучити», і запис буде видалений з переліку.
Для відправлення тексту натисніть на кнопку «Відправити адміністратору».
 
 

Рис. 21. Інструменти для роботи з текстом заяви
 
Стан консультації в переліку зміниться на «В очікуванні», при цьому текст буде доступним лише для перегляду.
 
 

Рис. 22. Перелік відправлених заяв
 
Після відповіді адміністратора в переліку зміниться стан на «Надано роз’яснення» і  з’явиться фамілія консультанта та дата відповіді. Для перегляду змісту відповіді натисніть на кнопку «Редагувати/Переглянути зміст».
 
 

Рис.23. Перелік відповідей консультантів
 
На сторінці «Повідомлення» розміщується інформація про всі автоматично сформовані відповіді, що спрямовані з порталу до «Особистого кабінету» заявника. Це можуть бути повідомлення про отримання консультації, повідомлення про завершення дозвільної справи, повідомлення про отримання дозвільним центром оригіналу дозволу чи відмови. 
 
 

Рис. 24. Перелік повідомлень користувачу
 
Всі ці повідомлення обов’язково надсилаються до кабінету кожному заявнику, який звертається до послуг порталу Галерея послуг Львівської області». Одночасно ці повідомлення дублюються за вказаною під час реєстрації електронною адресою.
 
Попередній запис на прийом до ЦНАП в Електронному кабінеті
Увійдіть до кабінету, виберіть сторінку «Візити».
 p25.jpg
 
Рис. 25. Попередній запис на прийом
Натисніть на кнопку «Записатися на візит».
p26.jpg


Рис. 26. Запис
 Виберіть день (з тих, що позначені жирним шрифтом). Натисніть на кнопку «Наступна».
p27.jpg
Рис. 27. Вибір дати візиту.
 
Виберіть питання для візиту:
p28.jpg

Рис. 28. Вибір питання візиту. 
Виберіть адмінпослугу або дозвіл:
p29.jpg

 Рис. 29. Вибір назви послуги
В залежності від вибраного питання та дозволу Вам буде запропонована саме та черга, яка обслуговує питання такої складності:
 p30.jpg

Рис. 30. Перегляд вільного часу візиту 
Виберіть час візиту, натисніть на кнопку «Наступна»
p31.jpg
Рис. 31. Вибір часу візиту
 
Підтвердьте дату та час візиту.
p32.jpg


Рис. 32. Підтвердження дати і часу візиту.
 
Перегляньте список візитів.
p33.jpg
Рис. 33. Список візитів. 
При необхідності візит можна скасувати, натиснувши на позначку «Скасувати візит».
Отримання е-послуг в Електронному кабінеті
 Для подання заяви на отримання послуги в електронному вигляді перейдіть на сторінку "Мої справи", виберіть тип профілю "Юридична особа""Підприємець" чи "Громадянин" та натисніть кнопку "Нова заява".
p34.jpg
Рис. 34. Подання заяви на е-послугу.
На формі "Заява на послугу" виберіть ЦНАП того міста/району, який відповідає Вашому територіальному розташуванню.
p35.jpg
Рис. 35. Вибір Центру надання адміністративних послуг
Натисніть на назву Центру, потім на кнопку "Наступна".
p36.jpg

Рис. 36. Вибраний Центр
 
Далі перегляньте назву послуг, які доступні для подання в електронному вигляді у вибраному Центрі.
p37.jpg
Рис. 37. Перегляд списку е-послуг у вибраному ЦНАП.
 
Натисніть на назву послуги, потім на кнопку "Наступна".
p38.jpg

Рис. 38. Вибір послуги зі списку.
Далі виконуйте пункти інструкції з підготовки електронних копій документів та натисніть кнопку "Далі".
p39.jpg

Рис. 39. Підготовка електронних копій документів.
У формі "Заява на послугу" заповніть назву об'єкта та адресу, приєднайте електронні копії документів, натиснувши на позначку справа від назви документу з переліку. Назви файлів приєднаних документів зявляться у переліку справа.
 
  p40.jpg
Рис. 40. Приєднання електронних копій документів.

 

 

Підготовка та збереження в Електронному особистому кабінеті необхідних документів. Для завантаження підготовлених електронних копій документів натисніть на кнопку "Виберіть", знайдіть файл, натисніть ОК.
 
p41.jpg

Рис. 41. Вибір файлів з переліку збережених у кабінеті файлів.
Для збереження електронних копій документів обов'язково натисніть кнопку "Приєднати файл" і додайте опис p44.jpg.
Потім натисніть на значокp43.jpgі приєднайте файл до переліку документів для е-послуги.
p42.jpg

Риp51.jpg

с. 42. Збереження файлів у кабінеті.
Після завершення приєднання усіх потрібних файлів, натисніть на формі "Заява на послугу" кнопку "Зберегти". У переліку Ваших справ зявиться рядок з інформацією про підготовлені документи для подання заяви на е-послугу. Стан Вашої заяви - "Не відправлено".
p45.jpg
Рис. 43 Перелік е-послуг у кабінеті.
При необхідності внесення змін, це можна зробити лише до моменту відправлення заяви, натиснувши на позначку p47.jpg, або видалити -  p48.jpg.
Для відправлення заяви на е-послугу натисніть на кнопку p45.jpg.
Стан Вашої заяви в переліку зміниться на "В очікуванні", а після того, як адміністратор ЦНАП оформить адміністративну справу і передасть її до виконавця - на "Заведено справу".


p46.jpg
Рис. 44. Зміни стану заяви на е-послугу.
 
Після передачі заяви виконавцю (суб'єкту надання адміністративної послуги) на сторінці "Мої повідомлення" зявиться запис:
 p50.jpg

Рис. 45. Повідомлення про формування адміністративної справи з надання послуги.
Далі, на сторінці "Мої справи" Ви можете передивлятися стан справи (етапи проходження) згідно з номером справи, який вказаний у повідомлені.. 
p51.jpg
Рис. 46. Перегляд стану розгляду справи.


 
 
 
Електронну систему «Галерея послуг» створено в рамках проекту «Партнерство для прозорості влади», що реалізується Фондом Східна Європа, Львівською обласною радою та Львівською обласною державною адміністрацією за фінансової підтримки Посольства Фінляндії в Україні та Координатора проектів ОБСЄ в Україні. Організації, що фінансують проект, не несуть відповідальність за зміст матеріалів, розміщених в системі.
© Copyright 2014 Галерея послуг Львівської області