1-2 березня 2017 року в м. Київ відбувся перший семінар-практикум з розроблення стандартів обслуговування громадян та підвищення професійних і лідерських якостей керівників Центрів надання адміністративних послуг
Програма Агентства США з міжнародного розвитку «Лідерство в економічному врядуванні» (USAID ЛЕВ) у співпраці з Міністерством економічного розвитку і торгівлі України розпочали роботу, спрямовану на підвищення стандартів культури обслуговування відвідувачів центрів надання адміністрати

Програма Агентства США з міжнародного розвитку «Лідерство в економічному врядуванні» (USAID ЛЕВ) у співпраці з Міністерством економічного розвитку і торгівлі України розпочали роботу, спрямовану на підвищення стандартів культури обслуговування відвідувачів центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП) в пілотних областях програми «Лідерство в економічному врядуванні». Пілотними областями Програми є Львівська, Вінницька, Київська, Тернопільська та Херсонська області.​

​Перший семінар-практикум проведено 1-2 березня 2017 року в  м. Київ. Представниками від Львівської області були Оксана Адамик (начальник адміністративного управління апарату Львівської облдержадміністрації), Галина Тупісь (завідувач сектору координації з питань надання адміністративних послуг адміністративного управління апарату Львівської облдержадміністрації), керівники ЦНАП районних державних адміністрацій, а саме Ірина Дида (Яворівської РДА), Мар’ян Бонк (Жовківської РДА), Галина Мартинців (Миколаївської РДА), Ольга Годзь (Кам’янко-Буської РДА), Ельвіра Чорній (Бродівської РДА), Оксана Біла (Дрогобицької РДА), Олександра Мазур (Стрийської РДА), та Ігор Білінський (Сколівської РДА). 

Метою цього семінару-практикуму було започаткування роботи щодо підвищення рівня стандартів обслуговування відвідувачів Центрів надання адміністративних послуг (ЦНАПів) пілотних областей Програми USAID “Лідерство в економічному врядуванні” (USAID ЛЕВ), спільного формування таких стандартів, базуючись на досвіді провідних центрів, а також підвищення лідерських якостей керівників ЦНАПів, формування професійних навичок керування та мотивації персоналу. 

Програма цього заходу базувалась на вивченні позитивного досвіду впровадження стандартів обслуговування громадян в Центрах адміністративних послуг «Прозорий офіс» (м. Вінниця) та Центру надання адміністративних послуг (м. Івано-Франківськ), Центру надання адміністративних послуг (м. Львів), Центру надання адміністративних послуг (м. Рівне).  

  На заході голова Асоціації, Наталія Шамрай, представила ГО «Асоціацію центрів надання адміністративних послуг», фахівці ЦНАП з міст Рівного та Львова поділилися власним досвідом організації процесів надання адмінпослуг, а також розповіли про свої запровадженні стандарти якості та надання послуг. Богдан Питель презентував стандарти обслуговування, що реалізовані у роботі міського ЦНАП у м. Івано-Франківськ. Офісом реформування адмінпослуг при Мінекономрозвитку, Олександр Андрєєв та представником МЕРТ Олександр Каменчук було презентовано концепцію «Єдиного стандарту обслуговування громадян у ЦНАП».

Також учасники ознайомилися з методикою NPS, що використовується для виміру лояльності клієнтів та отримали можливість взяти участь у тренінгу «Професійні стандарти в роботі керівника. Ефективне управління». Дякуємо організаторам - програмі USAID «Лідерство в економічному врядуванні», за корисний та цікавий семінар.

Сертифікованим бізнес-тренером Тетяною Никифоровою, проведено тренінговий модуль «Ефективне керівництво» на якому розглядались такі питання: 

Стиль керівництва, орієнтований на досягнення довгострокових результатів.

Управлінський цикл – що визначає ефективність керівника? 

Системний менеджмент.

Ключові функції керівника. 

Формування відповідальності у підлеглих. 

Як домогтися виконання завдань підлеглими. 

Техніки ефективної взаємодії з підлеглими. 

Алгоритм успішного керівника. 

Маніпуляції в роботі керівника.

Оцінка, підбір, адаптація, розвиток співробітників. 

Способи ефективної мотивації підлеглих.



СТРІЧКА НОВИН
Архів новин:


31 січня 2017 р., 12:00



Центр надання адміністративних послуг м. Львова спільними зусиллями із Всеукраїнською асоціацією центрів надання адміністративних послуг та GIZ в рамках проекту «Реформа управління на сході України» організували та провели 15 та 16 грудня першу (з чотирьох запланованих) дводенну програму навчань для 20 керівників Центрів надання адміністративних послуг Львівщини на теми: «Особистісна ефективність: тайм-менеджмент» («Закони тайм-менджменту», «Практика управління ефективністю»), «Управління конфліктами».
20 грудня 2016 р., 12:00
 
Електронну систему «Галерея послуг» створено в рамках проекту «Партнерство для прозорості влади», що реалізується Фондом Східна Європа, Львівською обласною радою та Львівською обласною державною адміністрацією за фінансової підтримки Посольства Фінляндії в Україні та Координатора проектів ОБСЄ в Україні. Організації, що фінансують проект, не несуть відповідальність за зміст матеріалів, розміщених в системі.
© Copyright 2014 Галерея послуг Львівської області