Сайт працює в тестовому режимі
Перелік необхідних документів для відкриття торгової точки у власному приміщенні (торгівля хлібобулочними та кондитерськими виробами)
1. Реєстрація фірми. Для отримання роз’яснень щодо порядку реєстрації фізичної особи підприємця, Вам слід звертатися до Реєстраційної служби відповідного  управління юстиції.
Для цього необхідно придумати назву організації, визначитися з засновниками та статутним капіталом, вибрати рід діяльності і систему оподаткування, як буде внесений статутний капітал. Слід вибрати генерального директора та головного бухгалтера свого підприємства. Потрібно буде пройти реєстрацію в Єдиному Державному Реєстрі юридичних осіб. Ви отримаєте в цих органах свідоцтво про реєстрацію юр. особи, і буде присвоєно ІПП. Потрібно, щоб вам присвоїли коди КВЕД. Зробіть печатку. Обов’язково зареєструйтесь в медичному, пенсійному та фонді соціального страхування. Не забудьте відкрити рахунок у банку.
2. Оформлення дозволу на розміщення зовнішньої реклами. Вивіска магазину – візитна картка організації. На її використання необхідно спеціальний дозвіл. Отримати дозвіл можна, представивши наступні  документи: заява керівнику дозвільного органу (згідно постанови КМУ від 07.12.2005 №1176 (зі змінами); фотокартка та комп’ютерний макет місця (розміром не менше як 6х9 см), на якому планується розташування рекламного засобу; ескіз рекламного засобу з конструктивним рішенням, завіреним підписами та печаткою розробника (формат А4). Більш детально з переліком документів Ви можете ознайомитися на офіційному веб-порталі адміністративних послуг «Галерея послуг  Львівської області». Пакет документів подається суб’єктом господарювання або його уповноваженою особою, за наявності належним чином оформленої довіреності.
В Управлінні (центрі) надання адміністративних послуг відповідного органу виконавчої влади Ви можете отримати консультацію спеціаліста Управління з питань реклами щодо оформлення дозволу на розміщення зовнішньої реклами.
3. Отримання зареєстрованої декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки. Власник (орендар) може почати діяльність за так званим декларативним принципом, подавши декларацію відповідності об’єкта вимогам законодавства з питань пожежної безпеки. Форма декларації, закріплена Постановою Кабінету Міністрів України від 05.06.2013 №440 «Про затвердження Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної суб’єкта господарювання бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки».
Для цього необхідно подати через Центр надання адміністративних послуг  до відповідного відділу Головного управління ДСНС:
а)  два  оригінали декларації;
б) позитивний висновок за результатами оцінки (експертизи) протипожежного стану підприємства, об’єкта чи приміщення (у разі високого ступеню прийнятного ризику).
Декларація подається у двох примірниках суб’єктом господарювання або його уповноваженою особою, за наявності належним чином оформленої довіреності.
 4. Отримання висновку санітарно-епідеміологічної служби. Для уточнення переліку документів ви можете звернути на консультацію до працівника Управління санітарно-епідеміологічної служби. Більш детально з переліком документів Ви можете ознайомитися на офіційному веб-порталі адміністративних послуг  «Галерея послуг  Львівської області».
5. Реєстрація декларації про утворення відходів. Форма декларації про утворення відходів регламентована постановою Кабінету Міністрів України від 03.08.1998 №1218 «Про затвердження порядку розроблення, затвердження і перегляду лімітів на утворення та розміщення відходів» (додаток 3). Декларація подається через Центр надання адміністративних послуг до відповідного Департаменту благоустрою та збереження природного середовища у двох примірниках суб’єктом господарювання або його уповноваженою особою, за наявності належним чином оформленої довіреності.
Також у відповідному Центрі надання адміністративних послуг Ви можете отримати консультацію спеціаліста Департаменту благоустрою та збереження природного середовища щодо декларації про утворення відходів.
5. Реєстрація касових апаратів. Для того щоб можна було користуватися контрольно-касовими апаратами, необхідно отримати спеціальний дозвіл. Контрольно-касові апарати мають бути зареєстровані в тому податковому органі, який обслуговує підприємство.

Портал адміністративних послуг
Львівської області